Alle bestellingen bij Snapbuy kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd.

Om onze retourgarantie te kunnen bieden, vragen wij je het product alleen uit te proberen zoals je dat in een winkel zou doen en het product volledig, ongebruikt en onbeschadigd aan ons terug te sturen.

Als artikelen niet in de originele staat worden geretourneerd, kan dit leiden tot een lagere terugbetaling.

Meer informatie over het retourneren vind je ook in onze algemene voorwaarden.


Hoe ga ik te werk met een retourzending?

  1. Meld je retourzending aan in ons retourportaal.
  2. Voer eerst je bestelnummer en e-mailadres in.
  3. Volg de instructies en selecteer de artikelen die je wilt retourneren.
  4. Zodra uw aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bevestigingsmail met de verzendrichtlijnen.

 

BELANGRIJK: Let erop dat de retourzending moet worden gestuurd naar het door ons opgegeven adres, anders kan de levering worden geweigerd.

Zodra de retourzending bij ons is aangekomen, zullen de collega's in het magazijn deze verwerken en wordt het bedrag zo snel mogelijk aan jou terugbetaald. Houd er rekening mee dat dit proces tot 3 weken kan duren.

Retour- en omruilbeleid

∙ Binnen 14 dagen na de leverdatum
∙ Meld je retour aan bij ons Retourcentrum
∙ Voer je bestelnummer en e-mailadres in aan het begin
∙ Volg de instructies en selecteer de artikelen die je wilt retourneren
∙ Zodra je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bevestigingsmail met de verzendrichtlijnen

∙ Alle producten besteld bij Snapbuy.
∙ In verkoopbare staat
∙ In de originele verpakking

De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd:

∙ Cadeaubonnen
∙ Afgeprijsde artikelen (indien van toepassing)

Als het gekochte product defect is, neem dan binnen 7 dagen na de leverdatum contact met ons op.

We staan ruilingen van gekochte artikelen toe voor varianten die in aanmerking komen. Zodra de ruilaanvraag is goedgekeurd, wordt het vervangen artikel naar je opgestuurd.

De volgende terugbetalingsopties worden ondersteund:

∙ Restitutie naar de oorspronkelijke betaalmethode.
∙ Restitutie als tegoed (indien van toepassing)

Instructies voor het verzenden van de geretourneerde producten vind je in de e-mail die je hebt ontvangen na het registreren van de retourzending in ons retourencentrum. Je moet dan het zendingsnummer uploaden naar het retourencentrum.

Zodra je geretourneerde artikel is ontvangen en gecontroleerd, ontvang je hiervan bericht per e-mail. Je ontvangt ook bericht over de goedkeuring of afwijzing van je restitutieverzoek. Als het verzoek om terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt het binnen 5 tot 7 werkdagen na goedkeuring verwerkt.

Eersteklas klantenservice

Onze productexperts staan telefonisch tot je beschikking op +49 89 120 852 84

Stuur ons een bericht

Neem contact met ons op via het contactformulier