Veelgestelde vragen
∙ Innerhalb von 14 Tagen nach dem Zustelldatum
∙ Melden Sie Ihre Rücksendung über die folgende E-Mail-Adresse support@snapbuy.de an.
∙ Alle producten besteld bij Snapbuy.
∙ In verkoopbare staat
∙ In de originele verpakking
De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd:
∙ Cadeaubonnen
∙ Afgeprijsde artikelen (indien van toepassing)
Als het gekochte product defect is, neem dan binnen 7 dagen na de leverdatum contact met ons op.
We staan ruilingen van gekochte artikelen toe voor varianten die in aanmerking komen. Zodra de ruilaanvraag is goedgekeurd, wordt het vervangen artikel naar je opgestuurd.
De volgende terugbetalingsopties worden ondersteund:
∙ Restitutie naar de oorspronkelijke betaalmethode.
∙ Restitutie als tegoed (indien van toepassing)
Anweisungen zum Versand der zurückgegebenen Produkte finden Sie in der E-Mail, die Sie nach der Anmeldung der Rücksendung per E-Mail über support@snapbuy.de erhalten haben.
Zodra je geretourneerde artikel is ontvangen en gecontroleerd, ontvang je hiervan bericht per e-mail. Je ontvangt ook bericht over de goedkeuring of afwijzing van je restitutieverzoek. Als het verzoek om terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt het binnen 5 tot 7 werkdagen na goedkeuring verwerkt.
Heb je nog andere vragen?
Als we je vraag nog steeds niet hebben beantwoord, kun je hieronder contact met ons opnemen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.