∙ Binnen 14 dagen na de leveringsdatum.
∙ Meld je retour aan bij ons retourcentrum
∙ Voer aan het begin je bestelnummer en e-mailadres in
∙ Volg de instructies en selecteer de artikelen die je wilt retourneren
∙ Zodra je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bevestigingsmail met verzendrichtlijnen

∙ Alle producten besteld bij Snapbuy.
∙ In verkoopbare staat
∙ In de originele verpakking

De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd:

∙ Cadeaubonnen
∙ Afgeprijsde artikelen (indien van toepassing)

Als het gekochte product defect is, neem dan binnen 7 dagen na de leverdatum contact met ons op.

We staan ruilingen van gekochte artikelen toe voor varianten die in aanmerking komen. Zodra de ruilaanvraag is goedgekeurd, wordt het vervangen artikel naar je opgestuurd.

De volgende terugbetalingsopties worden ondersteund:

∙ Restitutie naar de oorspronkelijke betaalmethode.
∙ Restitutie als tegoed (indien van toepassing)

Instructies voor het verzenden van de geretourneerde producten vind je in de e-mail die je hebt ontvangen na het registreren van de retourzending in ons retourencentrum. Je moet dan het zendingsnummer uploaden naar het retourencentrum.

Zodra je geretourneerde artikel is ontvangen en gecontroleerd, ontvang je hiervan bericht per e-mail. Je ontvangt ook bericht over de goedkeuring of afwijzing van je restitutieverzoek. Als het verzoek om terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt het binnen 5 tot 7 werkdagen na goedkeuring verwerkt.

Eersteklas klantenservice

Onze productexperts staan telefonisch tot je beschikking op 089 120 852 84

Stuur ons een bericht

Neem contact met ons op via het contactformulier